Support is heel belangrijk, garantie net zo.
Zorg ervoor dat een klant je altijd makkelijk kan bereiken, geef hem of haar een visitekaartje, een support formulier op de website of iets in die geest. Beantwoord mails binnen 24 uur, dan kom je positief over op de klant, lees goed wat de klant bedoelt, en probeer de vraag zo eenvoudig mogelijk te beantwoorden, niet te simpel, de klant is immers niet achterlijk
Garantie is ook zoiets, zodra bij ons de klant kan aantonen dat een product echt stuk is buiten zijn of haar schuld om, krijgt de klant van ons direct een nieuw product. Ongeacht de prijs.
De kosten hiervan dekken we door bij elk product een reservering bij de verkoopprijs in te rekenen.
Slimme tip: controleer een product eerst voor je deze aan de klant geeft, mocht de klant er iets mee gedaan hebben, dan kan hij of zij nooit zeggen dat het product 'zo uit de doos kwam'
17 jun 2007
Support! Belangrijk!
Labels:
garantie,
klanten houden,
ondernemen,
prijs,
product,
reservering,
support
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten